مقاله های کاربردی طراحی سایت

بایگانی
  • ۰
  • ۰


طراحی سایت فرش فروشی : یکی از صنایع بزرگ ایران ، فرش بافی است و فرش ایرانی در داخل و خارج از کشور مشتریان فراوانی دارد . به همین علت نیاز به طراحی سایت فرش برای این صنعت مهم و پر رونق احساس می شود . سایتی که از طریق آن به سادگی بتوان با مشتریان داخلی و حتی خارجی ارتباط برقرار نمود ، سفارش دریافت کرد و …
بنابراین طراحی سایت فرش فروشی ، باید به گونه ای باشد که کاربران سایت دچار سردرگمی نشوند و باید حداقل به دوزبان فارسی و انگلیسی طراحی شده باشد تا شرکت های خارجی بتوانند از آن استفاده نمایند .
طراحی سایت فرش فروشی نمونه ای از انواع سایت های فروشگاهی است .

طراحی سایت فرش فروشی

آنچه باید در هنگام طراحی سایت فرش فروشی مد نظر قرار گیرد :
از مزایای مهم طراحی سایت فرش فروشی آن است که خریداران فرش به سادگی و با چند کلیک می توانند در منزل یا هر کجا که باشند خرید خود را انجام دهند و بعلاوه طراحی سایت فرش فروشی باعث صرفه جویی در وقت خریدار و فروشنده می شود . چرا که خریداران با ورود به وب سایت ، قادر خواهند بود با حوصله و دقت طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایند و از قیمت ، ابعاد ، تراکم و سایر ویژگی انواع فرش ها مطلع شوند ، تصمیم به خرید بگیرند و از طریق اینترنت سفارش خود را ثبت کنند و آن را درب منزل تحویل بگیرند .
همیشه سلیقه و نظر مشتری و کسی که سایت برای او طراحی می شود در درجه اول اهمیت قرار دارد . اما برای طراحی یک سایت خوب لازم است که طراح سایت از اطلاعات کافی برخوردار باشد . پیشنهاداتی که برای طراحی سایت فرش فروشی می توانید به مشتری بدهید . تعدادی از ویژگی های مورد نیاز برای طراحی سایت فرش فروشی در زیر نوشته شده است .

  1. دو یا چند زبانه بودن سایت : با توجه به مخاطبان سایت خود باید زبان سایت را تعیین نمایید . زبان اول سایت باید زبان فارسی باشد . زبان انگلیسی یک زبان بین المللی بوده و برای طیف وسیعی از بازدید کنندگان خارجی سایت مناسب است . در صورتی که کاربرانی از کشورهای خاص سایت شما را بازدید می کنند ، بهتر است زبان آن کشور را نیز به عنوان زبان دوم یا سوم در سایت قرار دهید .
  2. اسلایدر : نقش و نگار و زیبایی فرش ها باید دیده شود . وجود اسلایدر در طراحی سایت فرش فروشی بسیار مهم و کار آمد است . چرا که نقش فرش ها را با ابعاد مناسب و کیفیت عالی مانند ویترین مغازه به بازدیدکنندگان سایت نشان می دهد .
  3. سامانه پرداخت : وجود درگاه های بانکی گوناگون در سایت مهم است. خصوصا برای مشتریان داخلی باید درگاه بانکی تعدادی از بانک های معتبر در سایت قرار گیرد . همچنین در صورت امکان و نیاز می توان سایت را به سامانه های بانکی خارج از کشور نیز متصل کرد .
  4. بخش بندی های اصولی برای جدا کردن فرش های دستبافت از ماشینی و جداسازی فرش هایی با ابعاد گوناگون . این کار باعث می شود بازدید کننده سایت دچار سر در گمی نشود . مجموعه مورد نظر خود را انتخاب نماید و تصاویر فرش ها و سایر اطلاعات را مشاهده نماید .حتی می توان امکان فیلتر قیمت نیز در سایت قرار داد .
  5. درباره ما : در این بخش لازم است اطلاعاتی در خصوص فرش فروشی و مدت فعالیت آن داده شود .
  6. اطلاعات تماس : مهم ترین بخش در طراحی سایت فرش فروشی شاید بخش اطلاعات تماس باشد . چرا که مشتری باید بداند با چه شماره ای برای دریافت اطلاعات بیشتر یا پیگیری سفارشات تماس بگیرد . یا برای بازدید از فرش ها به چه آدرسی مراجعه نماید .

طراحی سایت فرش و اهمیت ایجاد آن


راه اندازی سایت فرشهمانطور که گفته شد با طراحی سایت فرش افرادی که دارای کسب و کارهای کوچک هستند می توانند تجارت خود را گسترش دهند و بیشتر شناخته شوند. به همین دلیل ساخت سایت فرش می تواند در نظر اول برای این افراد محبوبیت و برند سازی را ایجاد کند. با افزایش مخاطبان با طراحی وب سایت فرش این افراد می توانند محصولات خود را راحتتر به فروش برساند و سود بیشتری را نیز از طریق راه اندازی سایت فرش به دست بیاورند.
فروشگاه های فرش با ایجاد وب سایت فرش در وهله اول می توانند کسب و کار خود را گسترش دهند و این هدف با طراحی سایت فرش برای آنان به راحتی امکان پذیر است. فروشندگان بزرگتر و تولید کنندگان فرش نیز می توانند در سطح جهانی رقابت کنند و محصولات خود را به عرضه نمایش بگذارند. از آنجایی که فرش ریشه ای ایرانی دارد و در بسیار از نقاط جهان با نام ایران آن را می شناسند از این رو تولیدات این فروشگاها می تواند در سطح جهانی شناخته شود.
در این صورت طراحی سایت فرش می تواند در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای این افراد داشته باشد. برای این منظور طراحی وب سایت فرش می تواند برای کسانی که در این تجارت مشغول به کار هستند بسیار مثمر ثمر واقع شود. با طراحی سایت فرش این افراد می توانند در کسب و کار خود بیشتر شناخته شوند و در نتیجه مخاطبان و مشتریان زیادی مایل به بازدید از ساخت سایت فرش از این طریق می شوند.
ایجاد وب سایت فرش را می توان به شرکت های طراحی سایت سپرد. شرکت رایان در زمینه طراحی سایت فرش می تواند خدمات متفاوتی را ارائه دهد. طراحی سایت فرش از طریق این شرکت در واقع با استفاده از اصول سئو سایت انجام می گیرد. اصول سئو در محتوا نویسی سایت می تواند دارای ویژگی هایی باشد که در زمان جستجو مخاطب، سایت فرش مورد نظر در ابتدای فهرست گوگل قرار گیرد و باعث فروش بیشتر محصولات شود.
این شرکت با رعایت نکات بسیاری در طراحی وب سایت فرش می تواند بهینه سازی سایت را با طراحی سایت فرش به خوبی انجام دهد. در واقع راه اندازی سایت فرش نباید توسط هر شخصی که در این زمینه اطلاعات و علم کافی ندارد صورت گیرد.

 

منبع

رایان

https://rayanitco.com/design-carpet-website

  • ۹۸/۱۱/۰۲
  • saman jalili

طراحی سایت فرش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی