مقاله های کاربردی طراحی سایت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امروزه دسترسی به آخرین اخبار روز در هر زمینه‎ای برای بسیاری از افراد مهم بوده و مخاطب اینترنتی ترجیح می‎دهد که خبر را در لحظه دریافت کند؛ این موضوع باعث می‎شود که کاربران تمایل خاصی به وب سایت‎های خبری داشته باشند. به همین دلیل است که طراحی سایت خبری به‎ عنوان یکی از متدوال‎ترین و پربازدیدترین وب سایت‎ها برای عموم مردم می‎باشد.

طراحی وب سایت خبری حرفه‎ای باعث می‎شود تا در جستجوگرهای اینترنت با موضوعات مختلف وب سایت شما در رتبه‎های بالاتر قرار گیرد و با جذب مخاطبان بیشتر بتواند جایگاه تاثیرگذاری را در بین مخاطبان پیدا نماید.

در طراحی وب سایت خبری استاندارهای ویژه‎ای را باید رعایت نمود تا در طول مسیر کار بتوانید یک سیستم جامع خبری داخل سازمانی با امکان رهگیری تمامی فعالیت کاربران خود در کنار نمایش کارآمد برای مخاطبان، داشته باشید.

رایان با طراحی وب سایت خبری به ‎صورت کاملا اختصاصی بر اساس جدیدترین و بروزترین تکنیکهای طراحی وب سایت خبری  آماده است تا شما را در راس وب سایت‎های خبری قرار دهد.

رتبه خوب در نتایج جست و جو اثر مستقیمی در میزان بازدیدکنندگان از وب سایت شما دارد، رایان به این منظور روی سئو وب سایت شما نیز توجه خاصی دارد.

 با افزایش اعتبار خود در فضای آنلاین در ذهن بازدید کنندگان ماندگار شوید
دنیای امروز دنیای اطلاعات و اخبار است و ما همه هر روزه اخبار و اطلاعات بسیاری را از طریق وب‌سایت‎ها یا شبکه‎های اجتماعی دریافت می‎کنیم. بنابراین سایت خبری یکی از پرطرفدارترین سایت های موجود در فضای وب است که به ارائه محتوای روزانه و اطلاعات کاربردی می‎پردازد.

یک وب سایت خبرگزاری معتبر و فعال باید با آخرین تکنولوژی‎های روز طراحی وب پیش برود. سرعت بارگزاری وب سایت از مهمترین عوامل در پیشرفت و محبوبیت هرگونه وب سایتی است که در وب سایت‎های خبری اهمیت بیشتری دارد. در طراحی وب سایت خبری باید همواره به سهولت دسترسی کاربران به مطالب توجه کنیم.

مهم‌ترین ویژگی در این وب سایت‎ها توانایی نمایش صحیح مطالب و اخبار در دسته‎بندی‎های منظم و مرتبط است. طراحی وب سایت خبری حرفه ای و اختصاصی پاسخگوی تمامی نیازهای پایگاه‎های خبری، خبرگزاری‎ها و روابط عمومی‌ها خواهد بود تا حضوری مؤثر در فضای مجازی داشته باشند. همجنین گام اول در جهت اعتمادسازی مخاطبان است و در ادامه مسیر با افزایش اعتبار خود در فضای مجازی، در ذهن بازدیدکنندگان و کاربران آنلاین ماندگار خواهند شد.

با افزایش اعتبار خود در فضای آنلاین در ذهن بازدید کنندگان ماندگار شوید نخستین گام در رسیدن به صفحات اول گوگل و جذب کاربر بیشتر را مطمئن بردارید
 نخستین گام در رسیدن به صفحات اول گوگل و جذب کاربر بیشتر را مطمئن بردارید
خبرگزاری‎ها و روزنامه‎ها و مجلات هر کشور، با هدف داشتن مخاطبان اینترنتی برای خود و با توجه به اینکه استفاده از اینترنت برای هر فعالیتی در بین مردم جهان افزایش پیدا کرده است، اقدام بهطراحی وب سایت خبری برای خود می‎کنند. طراحی این نوع وب سایت‎ها جزو تخصصی‎ترینِ طراحی‎ها می‎باشد. تمام  پروسه طراحی از نوع طراحی گرفته تا سئو، سرعت و گرافیک؛ مخصوص وب سایت‎های خبری است. از جمله مواردی که در طراحی وب سایت‎های خبری باید رعایت شود قرارگیری مناسب اخبار و دسته‎ها، سرعت بارگزاری بالا و بهینه‎سازی حرفه‎ای است که کاربران را به‎ درستی به هدفشان هدایت کند.

از آنجا که بیشتر مخاطبان از طریق موتورهای جست و جو به اخبار دست می‎یابند، سئو و بهینه‎سازی وب سایت از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ چراکه در غیر این صورت موفقیتی نخواهد داشت. پس باید دقت داشته باشیم که در طراحی وب سایت خبری اصول صحیح سئو را نیز پیاده‎سازی کنیم.

با توجه به تعداد زیاد وب سایت‎های خبری در هر کشور، برای رسیدن به صدر لیست جستجوی کلمات کلیدی مانند خبرگزاری، باید وارد رقابتی طولانی شویم؛ البته اگر راه را به طور صحیح شروع نماییم و اصول و قواعد اولیه را از ابتدا درست پیاده‎سازی کنیم، مسلماً می‎توانیم گام نخست را در رسیدن به صفحات بالای گوگل و جذب کاربران بیشتر مطمئن برداریم و بسیاری از رقبا را از میان برداشته و جلو برویم.

 

طراحی سایت خبری برای چه کسانی مناسب است؟


ساخت یک سایت خبری از جمله مواردی است که در ابتدا بسیاری از افراد نسبت به آن علاقه نشان می دهند؛ اما نکته مهم در رابطه با راه اندازی سایت خبری این نکته است که آیا سایت خبری برای شما مناسب است یا شما انتخاب بهتری از راه اندازی سایت خبری خواهید داشت؟
طراحی سایت خبری برای کسانی مناسب است که بتوانند زمان زیادی را به جهت راه اندازی وب سایت خبری، به روز رسانی خبر و غیره صرف کنند. در واقع اگر شما به عنوان یک علاقه مند به حوزه خبری می خواهید راه اندازی سایت خبری خود را انجام دهید باید به این نکته توجه داشت باشید که ساخت وب سایت خبری نیازمند به روز بودن همیشگی و زمان بسیار زیادی است.
طراحی سایت خبری برای کسانی مناسب است که خودشان به حرفه خبرنگاری مشغول باشند یا تیمی متشکل از خبرنگاران فعال در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و غیره داشته باشند. در واقع در ایجاد وب سایت خبری کار تیمی بیش از هر چیزی می تواند سبب موفقیت شما شود.
طراحی سایت خبری ازجمله انواع طراحی های سایت است که موتورهای جستجوگر به آن توجه ویژه ای دارند. در واقع به علت سرچ بالای خبر، موتورهای جستجو سایت های به روز در زمینه اخبار را به سرعت نشان می دهند.

 

چرا طراحی سایت خبری ضروری است؟


ایجاد وب سایت خبری یکی از مهم ترین نیازمندی هایی است که امروزه در دنیای دیجیتالی مورد نیاز است. ساخت وب سایت خبری سبب می شود تا شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن اخبار را منتشر کنید و به همین طریق با توجه به ترافیک ورودی به جهت خواندن اخبار، اعتبار بالایی از نظر سایتی به دست بیاورید.
بازدید بالای سایت های خبری به این سبک سایت ها امکان ایجاد تبلیغات موثر را می دهد. در واقع طراحی سایت خبری به شما امکان درآمد زایی از طریق تبلیغات را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این شما به واسطه طراحی سایت خبری، جامعه گسترده ای از مخاطبان را در اختیار خواهید داشت که این جامعه آماری در شرایط متفاوت می تواند مزایای ویژه ای داشته باشد.

در راه اندازی سایت خبری باید نکات مشخصی مد نظر گرفته شود که این نکات در نهایت می تواند پیشرفت شما را سرعت بخشیده و به شما امکان دیده شدن توسط موتورهای جستجو را ارائه کند.


چرا طراحی سایت خبری ضروری است؟

  • سرعت بارگذاری بیش از هر چیزی در طراحی سایت خبری حائز اهمیت است.
  • گرافیک سایت باید سبک اما متناسب باشد.
  • واکنش گرا بودن
  • دسترسی آسان به دسته بندی ها
  • طراحی سایت خبری باید بر اساس بهینه سازی موتور جستجو انجام پذیرد.
  • در نظر گرفتن اصول گرافیکی در زمان طراحی سایت خبری
  • استفاده از قالب های استاندارد به جهت طراحی سایت خبری
  • استفاده از تصاویر بهینه سازی شده در طراحی سایت خبری، البته لازم به ذکر است که در ایجاد وب سایت خبری بیش از آنکه از تصاویر استفاده شود، سعی می شود تا گرافیک سبک نگه داشته شود.
  • استفاده از اشکال گرافیکی و اینفوگرافی
  • استفاده از رنگ ها به جهت بیان احساسات و عواطف
  • دسترسی آسان
  • قرار دادن دکمه بازگشت به بالا
  • استفاده از لینک سازی داخلی در طراحی سایت خبری
  • استفاده از شبکه های اجتماعی در ایجاد وب سایت خبری
  • رعایت امنیت سایت در زمان ساخت سایت خبری
  • سادگی و روان بودن سایت خبری

 

 

منبع

رایان

https://rayanitco.com/design-news-website

نظرات (۲)

  • حامد جرجانی
  • خوشحال میشیم به کانال و وبلاگ  آزمونی ها بپیوندید

    ادرس کانال @azmooniha1

     ادرس وبلاگ

    azmooniha.blog.ir

  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید 🌹

    -

    مارا به رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز می شناسید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی