مقاله های کاربردی طراحی سایت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همه ساله در آغاز سال نو و ایام مناسبتی دیگر بهانه‌های مختلفی برای سفر کردن افراد وجود دارد که در اولین اقدام به دنبال یافتن هتل مناسبی خواهند بود. اگر شما دارای یک هتل هستید می‌توانید با طراحی سایت هتل و تمرکز روی سئو آن فرد، را به مشتری هتل خود تبدیل کرده و چند شب میزبان وی باشید. اینجاست که بازاریابی اینترنتی باعث می‌شود بهترین نتیجه را برای جذب مشتری بگیرید.

 یکی از بخش‌های مهمی که باعث موفقیت در هر کسب و کاری اینترنتی و کسب و کار در فضای فیزیکی می‌شود تمرکز روی بازاریابی می‌باشد. هتل‌ها و اماکن تفریحی نیز از آن دسته از مشاغلی هستند که اگر نتوانند به خوبی از اصول بازاریابی برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنند قادر به سود دهی های بالا و کسب درآمد نخواهند بود.


چرا طراحی سایت هتل از اهمیت بالایی برخوردار است؟

این روزها استفاده از موبایل باعث شده تا اینترنت در هر جایی در دسترس افراد قرار گرفته و برای کوچکترین چیزی هم از اینترنت استفاده کنند. طراحی یک سایت هتل، باعث معرفی هتل شما به بازدیدکنندگان و همچنین رزرو آنلاین هتل می‌شود تا مشتری با خیالی آسوده مکان سفر خود را مشخص نماید.

یک سایت هتل می‌تواند از امکانات زیر برخوردار باشد.

  • رزرو آنلاین هتل برای اینکه مشتری قادر باشد پیش از شروع سفر اتاق دلخواه خود را رزرو کند
  • قرار دادن بخش گالری و اسلاید تصاویر در طراحی وب سایت هتل برای شناخت بهتر و دقیق‌تر اتاق‌های هتل
  • قرار دادن بخشی برای معرفی انواع اماکن اقامتی
  • نمایش آدرس و مشخصات هتل روی نقشه گوگل با قابلیت نمایش سایت
  • لیست قیمت واحدهای اقامتی در طراحی سایت هتل
  • معرفی تاریخچه هتل به طور کامل
  • قرار دادن انواع روش‌های ارتباطی آنلاین و آفلاین برای رزرو هتل و ارتباط با مشتری
  • امکان ارائه پنل کاربری با قابلیت افزودن اتاق به لیست علاقه‌مندی
  • امکان نقد و بررسی هتل پس از خروج مشتری از هتل

اما برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید بهتر است تا علاوه بر هتل، به معرفی مکان‌های گردشگری هر شهر نیز بپردازید. به عنوان نمونه اگر یک شهر توریستی مثل کیش را در نظر بگیریم که هتل‌های متعدد در آن وجود دارد، بهتر است هتلی که دارای سایت می‌باشد به معرفی مراکز خرید، مکان‌های گردشگری و سایر موارد مربوط به حوزه گردشگری کیش بپردازد. این کار باعث می‌شود که کسانی که به دنبال تحقیق برای جاذبه‌های گردشگری هستند با هتل آشنا شوند. علاوه بر این نزدیکی هتل با مراکز دیدنی یکی از مزایای خوب برای جذب بیشتر مهمان است که به این طریق می‌توانید فاصله هتل خود را از مراکز مهم مشخص کنید.

 

طراحی سایت هتل چه تفاوتی با سایر طراحی های سایت دارد؟


طراحی سایت هتل به معنای طراحی اختصاصی سایت به منظور ارائه سایت مناسب هتل است. در نتیجه نمی توان ساخت سایت هتل را به عنوان یک طراحی سایت عمومی در نظر گرفت. طراحی وب سایت های متفاوت از نظر گرافیکی، کارایی و نهایت هدف دارای تفاوت قابل توجهی است به همین جهت نمی توان یک نوع طراحی را برای تمامی سایت ها در نظر گرفت.
در ایجاد وب سایت هتل شما منابع اطلاعات متفاوتی نسبت به طراحی سایت پزشکی خواهید داشت. علاوه بر این در برخی از طراحی های سایت مانند طراحی سایت گالری نسبت به طراحی سایت هتل نیاز به استفاده عکس های بیشتری خواهد بود. علاوه بر این در طراحی سایت هتل عموما نیازی به طراحی فروشگاه نیست اما در طراحی سایت لباس، فروشگاه به عنوان یکی از اساسی ترین قسمت ها در نظر گرفته می شود.
در نهایت بر اساس گفته ها می توان به این نتیجه رسید که طراحی سایت هتل کاملا اختصاصی است. شما به واسطه ایجاد وب سایت هتل به صورت اختصاصی می توانید سایتی را طراحی کنید که در آن مردم به شما اعتماد کنند و در نتیجه شاهد وفاداری مشتریان خود به واسطه طراحی وب سایت هتل اختصاصی باشید. انتظار عملکرد مثبت در طراحی سایت هتل زمانی حقیقی خواهد شد که راه‌اندازی سایت هتل به صورت اختصاصی انجام شده باشد.

 

مزیت های طراحی سایت هتل


طراحی سایت هتل مزیت های بسیاری را به همراه خواهد داشت. البته توجه داشته باشید که راه‌اندازی سایت هتل باید توسط تیم حرفه ای و متخصص انجام پذیرد تا بازخورد آن مثبت باشد. ساخت سایت هتل با ضعف، علاوه بر اینکه مزیتی ندارد بلکه به عنوان یک عیب نیز در نظر گرفته می شود. در ادامه به بررسی مهم ترین مزیت های طراحی سایت هتل خواهیم پرداخت. پس از مطالعه مزیت های طراحی وب سایت هتل شما به صورت واضح این موضوع را درک می کنید که چرا می گوییم طراحی سایت هتل امروزه به عنوان یک ضرورت مطرح می شود.

 

طراحی سایت هتل و بهبود کسب و کار هتل


مزیت های طراحی سایت هتلطراحی سایت هتل سبب می شود تا شما بستری مناسب به جهت تبلیغات داشته باشید. طراحی سایت هتل موفق سبب می شود تا شما به کاربران بسیاری که به هیچ وجه از وجود آن ها مطلع نبوده اید دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این افراد بسیاری نیز به واسطه ایجاد وب سایت هتل متوجه میشوند که هتل شما مناسب آن ها است و در همان قسمتی که آنها قصد اقامت دارند واقع شده است.

 

ایجاد کانال ارتباطی قدرتمند


طراحی سایت هتل سبب می شود تا شما بتوانید کانالی قدرتمند به جهت ارتباط با کاربران داشته باشید. در واقع ساخت سایت هتل سبب می شود تا شما وبسایتی کارآمد داشته باشید که به عنوان اولین مکان ورود کاربران به جهت کسب اطلاعات در نظر گرفته شود. به همین جهت در راه‌اندازی سایت هتل باید به این نکته توجه داشته باشید که سایت باید همواره در دسترس باشد و اطلاعات ارائه شده در طراحی وب سایت هتل باید جذابیت بصری بالایی داشته باشید. طراحی سایت هتل سبب می شود تا شما بستر مناسبی به جهت ارتباط با مهمانان داشته باشید.

 

برند سازی به واسطه طراحی سایت هتل


محتوای متنی و محتوای بصری در طراحی سایت هتل سبب می شود تا شما بتوانید برندسازی خود را تکمیل کنید. در واقع شما باید در تمام مراحل ر برند سازی را در نظر داشته باشید. برند سازی در طراحی سایت هتل باید به گونه ای انجام شود که نام شما در ذهن خواننده باقی بماند. کاربرانی که وارد سایت شما می شوند، شاید در گذشته هیچ نامی از هتل نشنیده باشند و ورود به سایت اولین تجربه آنها از هتل باشد به همین جهت باید برند سازی به صورت ویژه ای در نظر گرفته شود تا مشتری که هیچ گاه هتل شما را ندیده است احساس و جو هتل را به واسطه طراحی وب سایت هتل تجربه کند.
تا جای ممکن در ساخت سایت هتل سعی کنید تا برندسازی را به صورت شخصی انجام دهید. منحصر به فرد بودن طراحی سایت هتل سبب می شود که سایت و خدمات شما در ذهن بیننده باقی بماند.

نکات مهم در طراحی سایت هتل

 

  • برای بازدیدکننده مشخص کنید که چرا باید شما را انتخاب کنند
  • در استفاده از تصاویر دقت داشته باشید
  • با برگزاری تور سعی کنید که در کنار ارائه مکان اقامتی،‌ افرادی که علاقه‌مند به تور هستند را جذب کنید
  • امکان پرداخت ریالی را در هتل خود برای مسافران داخلی و خارجی فراهم کنید

 

منبع

رایان

https://rayanitco.com/hotel-website-designe

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی