مقاله های کاربردی طراحی سایت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت شخصی می تواند شامل سایت هنرمندان، ورزشکاران، وکلا، نویسندگان و تمامی شخصیت ها باشد، اما به آن ها محدود نمی شود. شما می توانید با طراحی وب سایت شخصی خودتان به ذکر تجربیات، سابقه کاری، نمایش گذاشتن محصولات هنری، آپلود ویدئوهای ورزشی، ایجاد گالری عکس های گرفته شده و… که همگی جنبه کار شخصی دارند و مربوط به شما هستند بپردازید و از این طریق نام و نشان خود را با سرعتی باور نکردنی در کل جهان پراکنده کنید.

حرفه ای بودن سایت شخصی


طراحی اولیه وب سایت شما تاثیر فراوانی را بر اشخاصی  می گذارد  که بدون دید قبلی از زمینه کاری یا هنریتان وارد سایت شما می شوند. این نکته در مورد طرفداران و یا به طور ساده کسانی که بیشتر شما را می شناسند نیز صادق است. ساخت سایت حرفه ای قادر است قدرت و اصالت محتوای تولیدی وب سایت شما را حفظ کند، زیرا استفاده نکردن از ویژگی های روز می تواند در عرصه وب به عنوان قدمی معکوس به شمار بیاید.

ریسپانسیو بودن سایت شخصی


طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا، تغییر وضعیت ظاهری وب سایت با توجه به تغییر اندازه صفحه نمایش است، که باعث نمایش درست وب سایت شخصی شما در موبایل ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و صفحه نمایش های بسیار بزرگ می شود.این مورد یکی از زیر شاخه های طراحی وب سایت شخصی حرفه ای بشمار می آید و از آنجا که امروزه بیشتر کاربران توسط گوشی های هوشمند خود اقدام به مرور صفحات وب می کنند، استفاده از آن در طراحی وب سایت شخصی شما بسیار مهم است.

طراحی سایت اختصاصی:


بدون شک طراحی سایت اختصاصی، شما را به فرد موفق در سطح اینترنت تبدیل می نماید، همانطور که می دانید اکثر برندهای معتبر دارای سایت اختصاصی خود بوده و عمدتاً با آن شناخته می شوند. طراحان و متخصصان ما قادرند سایت درخواستی شما را با بهترین و جدیدترین تکتیک های روز ایجاد کنند و باعث شناخته شدن شما در عرصه مورد نظرتان شوند.

 

چرا طراحی سایت شخصی ضروری است؟


هر زمانی که شما به پیشرفت اینترنت و کسب و کار آنلاین نگاه کنید متوجه می شوید که در این فضا، امکان پیشرفت به صورت چشمگیری وجود دارد.

در واقع در این فضا طراحی سایت شخصی می تواند امتیاز بزرگی به جهت پیشرفت شما در نظر گرفته شود.
بسیاری از کسب و کار ها به صورت آنلاین انجام می گیرند، هزینه ها به واسطه استفاده از امکانات اینترنت و دنیای مجازی به نحو چشمگیری کاهش پیدا کرده است. در نتیجه امکان طراحی سایت برای اشخاص نیز امکان پذیر شده است. در ادامه به بررسی برخی از دلایلی که نشان دهنده ضرورت ایجاد وب سایت شخصی است خواهیم پرداخت.

 

 

امکان ذخیره سازی عکس ها و خاطرات


رویکرد طراحی سایت شخصی می تواند بر اساس ذخیره سازی خاطره ها و عکس های شما در فضایی به غیر از تلفن های همراه و سایر حافظه های فیزیکی باشد. شما در طراحی وب سایت شخصی، می توانید بخشی را به جهت به اشتراک گذاری خاطرات خود در نظر بگیرید.
حتی طراحی سایت شخصی می تواند به جهت ذخیره خاطرات و عکس های شما باشد. طراحی سایت شخصی مکانی ایده ال به جهت ذخیره تصاویر برای شما فراهم می کند. علاوه بر این شما در هر زمان که بخواهید می توانید به اطلاعات ذخیره شده خود دسترسی داشته باشید.
علاوه بر این بسیاری از افراد علاقه دارند که خاطرات دیگران و عکس های سایر افراد را مشاهده کنند. شبکه های اجتماعی مثالی قابل لمس از علاقه مردم به این سبک طراحی سایت است. شما به واسطه طراحی وب سایت شخصی می توانید دوستان بسیاری را بدون توجه به موقعیت جغرافیایی خود بیابید.

 

آموزش تخصص و به اشتراک گذاری تجربه های شخصی


در طراحی سایت شخصی، امکان به اشتراک گذاری تجربه های شخصی وجود دارد. امروزه افراد بسیار زیادی دوست دارند تا مهارت ها را بر اساس تجربه های شخصی بیاموزند. به عنوان مثال بسیاری از افراد پیش از خرید یک محصول نظرات و تجربیات سایر افراد از خرید آن محصول را بررسی می کنند.
در طراحی سایت شخصی امکان در نظر گرفتن بخشی به جهت انتشار تجربه های شخصی وجود دارد. در این بخش می توانید نظرات خود را با مردم به اشتراک بگذارید و به واسطه دانش خود به دیگران کمک کنید تا در زمینه خاصی تصمیم گیری درستی داشته باشند. اگر در زمینه مشخصی متخصص هستید، ایجاد وب سایت شخصی برای شما فضایی مناسب به جهت به اشتراک گذاری تجربیات ایجاد می کند.

چه کسانی کاندید طراحی سایت شخصی هستند؟

 

  1. اساتید دانشگاه
  2. پزشکان
  3. نویسندگان
  4. هنرمندان
  5. بلاگرها
  6. سیاستمداران
  7. وکلا
  8. عکاسان
  9. محققان

 

برخی صفحاتی که در طراحی سایت شخصی قرار داده می شوند:

 

  1. معرفی
  2. نمونه کارها
  3. ۳- ثبت نام و ثبت سفارش
  4. نظرسنجی
  5. مشاوره
  6. مقالات
  7. علایق
  8. اخبار

پیشنهادات جهت طراحی سایت شخصی


برای طراحی سایت شخصی، در قسمت “درباره من” به معرفی رشته فرد، مهارت‌ها،گواهینامه‌ها، مجوزها و اطلاعات تماس پرداخته می شود. در کنار یک طراحی زیبا و حرفه ای، ارائه یک بیوگرافی شایسته، می تواند تأثیر مثبتی در ایجاد ارتباط اولیه با مخاطبین داشته باشد. یکی از بخش های مفید و مهم در طراحی سایت شخصی، اختصاص بخشی به توضیح روش‌ها و شیوه‌های انحصاری فرد در انجام کار است. نمایش نمونه کارها به صورت عکس و فیلم و ارائه توضیحاتی درباره آن‌ها، می تواند در این بخش گنجانده شود.

طراحی بخش ثبت نام و ثبت سفارش در طراحی سایت شخصی می تواند مسیر مشاهده نمونه کارها تا سفارش کار را برای متقاضیان کوتاه تر کند. در طراحی سایت شخصی، بخش نظرسنجی برای تبادل نظر و استفاده از نظرات کاربران در بهبود کیفیت خدمات و آفرینش راهکارهای جدید نیز طراحی می شود. اجرای بخش مشاوره در طراحی سایت شخصی با هدف ارائه اطلاعات تخصصی و مفید و ارتباط بیش‌تر با کاربران یک گزینه خوب و مؤثر برای بازدیدهای بیش‌تر است.

با پیاده سازی بخش مقالات در طراحی سایت شخصی و قرار دادن مطالب علمی و تخصصی در زمینه کاری و همچنین با طراحی بخشی با عنوان علایق جهت معرفی کتاب و ارائه اخبار مربوط به امور علمی و فرهنگی می توان وظیفه خود برای گسترش آگاهی ایفا کرد. راه اندازی بخش اخبار و قرار دادن اخبار تخصصی و مؤثق مربوط به حوزه کاری فرد، می تواند آمار بازدید از وب سایت را بالا ببرد.

 

منبع

رایان

https://rayanitco.com/design-personal-site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی