مقاله های کاربردی طراحی سایت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

از مزایای طراحی سایت معماری می توان به قرار دادن بخش هایی اطلاعات معماری و نقشه های معماری اشاره کرد . این نوع طراحی سایت مخصوص طراحان معمار و مهندسان حوزه ساخت و ساز می باشد.

طراحی سایت رایان سیاری از مهندسان معمار برای ارائه نقشه های طراحی شده خود در نرم افزار های مهندسی نیار به یک گالری نمونه کار در دنیای اینترنت هستند در طراحی سایت رایان در بسیتر اینترنت هر مهندس می تواند نمونه  کار ها و نمونه طراحی های خود را در معرض نمایش بسیاری از کاربران اینترنتی قرار دهد  از این رو می توان تمامی بخش های طراحی شده خود را برای نیاز مندان به این حوزه بفروش رساند یا پروژه های جدیدی را از میان کاربران ورودی به وب سایتش بدست آورد .

 

مشاوره طراحی سایت رایان


طراحی سایت رایان در نظر دارد برای راحتی مهندسان معمار و طراح خدمات ویژه ای را در اختیار مهندسان قرار دهد ، برای آشنایی با نحوه ارائه خدمات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در بحث مشاوره طراحی سایت با شما در ارتباط باشند .

 

امکانات پیشنهادی رایان برای طراحی سایت


امکانات پیشنهادی رایان با توجه به نوع طراحی سایت معماری و همچنین ساخت سایت معماری شما می تواند تفاوت داشته باشد. اما به صورت کلی امکانات زیر بخشی از امکاناتی است که به جهت طراحی سایت شرکت معماری و ایجاد وب سایت معماری توسط رایان به شما پیشنهاد می شود.

  • صفحه ای به جهت ارائه رزومه
  • تماس با ما، اطلاعات کامل تماس و فرم نظرات و پیشنهادات
  • درباره ما، بیانگر شخصیت شرکت شما و برند شما
  • معرفی کادر فنی با گرافیکی جذاب
  • معرفی خدمات و محصولات ارائه شده توسط شرکت
  • قراردادن نمونه کار
  • صفحه پروژه های در حال اجرا و اجرا شده
  • نظرات کارفرمایان به صورت متن و یا ویدئو
  • بخش ویدئو
  • گالری تصاویر نمایشگاه ها و افتخارات شرکت معماری
  • فرم برآورد هزینه
  • رویدادهای روز معماری و دکوراسیون
  • مقالات و دانستنیهای علمی
  • قابلیت چند زبانه بودن سایت مثلا انگلیسی و عربی و….

 

اجزای طراحی سایت رایان


در طراحی سایت رایان  سعی می گردد کاربر پس از ورود به وب سایت تمامی قسمت های وب سایت را بصورت ساده و دسترسی سریع در اختیار داشته باشد . داشتن بخش درباره ما می تواند مشتری را با تخصص ها و حوزه کاری شما آشنا سازد شما می توانید از رزومه کاری خود در این بخش سایت مطرح کنید ، بخش دیگری از وب سایت را می تواند بخش گالری نمونه کار های شما تشکیل دهد شما با ارائه گالری نمونه کار ها می توانید تمامی پروژه های خود را در معرض نمایش کاربران ورودی قرار دهید .

 

بخش مقالات سایت رایان 


از بخش های مهم دیگری که در تمامی سایت های اطلاع رسانی باید مد نظر قرار گیرد بخشی برای ارائه اخبار و مقالت علمی در حوزه کاری وب سایت ها می باشد . در این بخش شما می توانید مقالات و اخبار مرتبط با این حوزه را در اختیار مشتریان قرار دهید . این باعث ایجاد حس اطمینان در مشتری ورودی به وب سایت شما خواهد شد .

 

سئو در طراحی سایت رایان


موضوع دیگری که در طراحی سایت رایان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد استفاده از استاندارد های سئو در طراحی سایت رایان است . شما برای یافتن جایگاه مناسب در بین رقبایتان حتما باید به این نکته توجه نمایید که حضور در نتایج جستجوی گوگل می تواند یک ابزار بسیار کاربردی جهت افزایش فروش شما و یافتن پروژه های جدید در دنیای اینترنت برای شرکت و مجموعه شما باشد پس سئو را جدی بگیرید .

 

به یاد داشته باشید طراحی وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی مختص شرکتهای بزرگ نیست


اصلاً اهمیتی ندارد قدمت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شما چقدر است و اصلاً هم مهم نیست که سابقه کاری تیم طراحی شما چند سال است. شما با راه اندازی و طراحی وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی به راحتی می توانید گالری از عکس و فیلم های پروژه هایی که انجام داده اید را در سایت شرکت جهت به رخ کشیدن هنر خود به مشتریان ، قرار دهید؛ از طرف دیگر نمایش ۳۶۰ درجه ای از طرح های انجام شده را در وب سایت معماری و دکوراسیون داخلی شرکت خود داشته باشید تا تمامی زوایای هنر شما به دید مشتریان برسد . به این ترتیب هر کاربری با ورود به سایت شما شیفته کارها و هنرهای شما شده و به اصطلاح تشویق به کلیک بعدی میشود . لازم به ذکر است که باید طراحی سایت معماری و دکوراسیون داخلی به صورت استاندارد باشد و بهینه سازی وب سایت برای گوگل صورت بگیرد ؛ نگران این قسمت از طراحی وب سایت نباشید ، چرا که هانی تک با کمال میل حاضر است سکان وب سایت شما را برای هدایت در دریای متلاطم اینترنت به دست بگیرد.


نکات مهم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی و سایت معماری


در نظر بگیرید شرکت شما فعالیت های زیادی در زمینه های مختلف معماری و دکوراسیون داخلی داشته باشد ؛ مثل تولید کردن تجهیزات ساختمانی ، خرید و فروش آن ها ، فعالیت دکوراتیو حرفه ای و ... . نشان دادن تمامی این ها به کاربران و درعین حال قرار گرفتن سایت شما در رتبه های بالای موتورهای جستجو کاری دشوار و مهم است که هانی تک این مشکل را برای شما به آسانی مرتفع می کند.

 

منبع

رایان

https://rayanitco.com/architecture-website-design

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی